|
|
|
|
Sleep-O
*** BOSS MAFII ***
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Z miasta
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 15:22, 05 Maj 2006 Temat postu: REGULAMIN LIGI PIFPAF |
|
|
I Ogólne
1) No cheating! - każdy klan (lub chociaż jeden członek klanu) który zostanie przyłapany na cheat'owaniu lub próbie cheat'owania zostanie usunięty z ligi.
2) Modyfikacje plików gry:
a) Zabrania się usuwania, bądź modyfikowania jakichkolwiek plików gry z wyjątkiem plików konfiguracyjnych (default_mp.cfg)
b) Złapany zawodnik zostaje usunięty z ligi, a na dany guid zostaje nałożony ban
c) Klan, w którym grał zawodnik dostaje punkty karne: -10
3) Dopuszcza się członkostwo jednego zawodnika w maksymalnie 2 klanach, jednak ligi, w jakich grają te klany nie mogą dotyczyć tej samej gry (np: CoD 5vs5). Muszą być to klany w lidze CoD i CoD:UO lub COD: UO CTF
a) za złamanie tego punktu grożą kary dla obydwu (lub więcej) klanów, w których gra zawodnik łamiący ten punkt
4) Klan nieposiadający minimalnej liczy osób zarejestrowanych w lidze PifPaf wymaganej do gry w danej lidze (w lidze 5 na 5 klan musi mieć co najmniej 5 zarejestrowanych członków) będzie natychmiast usunięty z danej ligi.
5) Rozgrywki prowadzone są zgodnie z zasadami danej ligi (np w lidze 5vs5 gramy po 5)
a) wyjątek stanowi sytuacja kiedy klany postanowią inaczej i poinformują o tym admina, lub podadzą to w komentarzach min. godzinę przed meczem.
II Mapy
1 Rozgrywki są prowadzone tylko na standardowych mapach:
a)Liga COD Search & Destroy:
mp_brecourt
mp_bocage
mp_carentan
mp_dawnville
mp_depot
mp_harbor
mp_hurtgen
mp_neuville
mp_pavlov
mp_powcamp
mp_railyard
mp_rocket
mp_stalingrad
mp_tigertown
b)Liga COD:UO Search & Destroy
mp_arnhem
mp_bocage
mp_brecourt
mp_uo_carentan
mp_cassino
mp_uo_depot
mp_uo_dawnville
mp_foy
mp_harbor
mp_uo_harbor
mp_neuville
mp_pavlov
mp_peaks
mp_uo_powcamp
mp_railyard
mp_rocket
mp_uo_stanjel
mp_streets
mp_stalingrad
mp_tigertown
c)Liga COD:UO CTF:
mp_arnhem
mp_berlin
mp_cassino
mp_foy
mp_italy
mp_kharkov
mp_kursk
mp_peaks
mp_ponyri
mp_rhinevalley
mp_sicily
mp_streets
mp_uo_carentan
mp_uo_dawnville
mp_uo_depot
mp_uo_harbor
mp_uo_hurtgen
mp_uo_powcamp
mp_uo_stanjel
d)Liga COD 2 Search & Destroy:
Beltot
Brecourt
Burgundy
Caen
Carentan
El Alamein
Leningrad
Matmata
Moscow
St. Mere Eglise
Stalingrad
Toujane
Villers-Bocage
III Mecze i punktacja:
1) Klan może rozegrać maksymalnie 2 mecze w ciągu jednego dnia.
2) Klan w czasie trwania jednego sezonu rozgrywa mecz i rewanż z tym samym przeciwnikiem
3) Punktacja za mecze:
a) wygrana: 3 pkt
b) remis: 1 pkt
c) porażka: 0 pkt
d) walkower: -1 pkt --> patrz pkt 11
e) niepotwierdzenie meczu (nie przyjęcie wyzwania): -1 pkt
IV Obowiązki klanu i graczy:
1) Klan wyzywający ma obowiązek:
a) zapewnić serwer do gry:
- poinformować o tym przeciwnika co najmniej 2 dni przed meczem
- chyba ze klan wyzwany ma serwer i wyraża zgodę na rozegranie meczu na swoim serwerze
b) podać IP i hasło na serwer co najmniej 1 dzień przed meczem, aby przeciwnik mógł sprawdzić serwer (patrz punkt 2)
c) klan wyzywający nie ma obowiązku załatwić serwera scrackowanego
d) klan wyzwany dostaje walkowera (rozdział III punkt 3d), jeśli na załatwionym/własnym serwerze będzie insynuował problemy techniczne:
- wysoki ping
- niemożliwość gry z powodu niescrakowanego serwera
e) jeżeli klan wyzywający nie spełni warunków opisanych w pkt A i B, dostaje walkowera (patrz rozdział III pkt 3d)
Uwaga do pkt d:
Klan wyzywający ma dość czasu, aby wszystko przygotować, więc narzekanie na ping i niescrakowany serwer i w związku z tym próba przekładania meczu nie będą brane pod uwagę.
Tego typu zachowanie proszę dokumentować i zgłaszać adminom.
Za zachowanie nie fair play będą punkty karane i walkowery.
2) Klan wyzwany ma obowiązek:
a) sprawdzić serwer (ping, crack, pam, etc)
- jeśli serwer jest zły (pingi, crack, pam, etc) musi zaproponować inny serwer (dalej pkt c)
b) sprawdzić, czy członkowie klanu mogą zagrać na serwerze (ping, crack)
- jeśli nie, klan wyzwany musi zaproponować inny serwer
c) jeśli klan wyzwany nie załatwi właściwego serwera (na którym może rozegrać mecz):
- gra w osłabieniu na serwerze zaproponowanym przez klan wyzywający
- oddaje walkowera (patrz pkt 9d)
d) poinformować klan wyzywający o decyzji, co do rozegrania meczu na danych serwerze co najmniej 1 dzień przed datą meczu
e) potwierdzić lub odrzucić termin meczu conajmniej 24h przed datą zaproponowaną przez klan wyzywający
- brak potwierdzenia wyzwania w tym terminie, skutkuje walkowerem dla klanu wyzywającego (punkt 5)
- brak odrzucenia w wyznaczonym czasie (24h), skutkuje walkowerem dla klanu wyzywającego (punkt 11 regulaminu)
Klan wyzywany ma dość czasu (2dni), aby wszystko sprawdzić, więc narzekanie na ping i niescrakowany serwer i w związku z tym próba przekładania meczu lub uzyskania walkowera nie będą brane pod uwagę.
Tego typu zachowanie proszę dokumentować i zgłaszać adminom.
Za zachowanie nie fair play będą punkty karane i walkowery.
3) Po meczu, każdy klan ma obowiązek:
a) podać w komentarzach skład w jakim grał + zmiany jakich dokonał podczas meczu
b) w ciągu 2ch dni od zakończenia meczu potwierdzić wynik
c) w ciągu 24h zgłosić ewentualny konflikt, w przeciwnym razie wynik zostanie zaakceptowany
5) Niepotwierdzenie lub potwierdzenie i niestawienie się klanu na mecz rozumiane jest jako walkower.
a) Klan, który się nie stawił na mecz dostaje -1 punkt
b) Klan, który stawił się na mecz dostaje +1 punkt
b) Mecz kończy się wynikiem 40 - 0 dla przeciwnika (w przypadku S&D)
c) Mecz kończy się wynikiem 400 - 0 dla przeciwnika (w przypadku TDM)
d) Mecz kończy się wynikiem 40 - 0 dla przeciwnika (w przypadku CTF)
e) Aby przyznać klanowi walkower, należy zgłosić się do admina ligi w ciągu 2ch dni od daty wyznaczonej na mecz.
6) Każdy członek klanu ma obowiązek:
a) sprawdzić przed meczem, czy jego guid się zgadza
b) nagrać demo
c) zrobić screeny na koniec każdej części gry.
d) zrobić screeny W przypadku jakichkolwiek reconnectów, resetów rund, pauzy lub zmian serwa
e) nagranie dema musi być kontynuowane po wykonaniu wyżej opisanych czynności
Czynności te są podstawą do rozwiązania konfliktu przez sędziego, jeśli oczywiście konflikt zostanie zgłoszony.
W przypadku, gdy oskarżony klan nie posiada wystarczających materiałów, dzięki którym mógłby odeprzeć zarzuty, spór zostaje rozstrzygnięty na korzyść klanu oskarżającego.
7) Każdy gracz biorący udział w meczu:
a) musi być wpisany do klanu
b) musi mieć wpisany swój GUID w preferencjach swojego konta (8 ostatnich znaków).
Niespełnienie jednego z w/w warunków będzie traktowane jako fake, a wynik meczu będzie rozstrzygany na korzyść drużyny przeciwnej (wynik meczu: patrz rozdział III punkt 3).
V Wyzwania:
1) Klan może 4 razy odrzucić wyzwania w ciągu sezonu. Za piątym razem klan wyzwany dostaje -1pkt, a klan wyzywający +1pkt a mecz jest traktowany jak walkower (rozdział III pkt 3)
2) Przy wyzwaniu zarówno klan wyzywający jak i wyzwany, musi podać mapę, którą wyznaczył na mecz (w komentarzach do meczu).
a) nie podanie w komentarzach mapy skutkuje karą na niezgłoszonej mapie na korzyść przeciwnika:
- 5 rund straty w przypadku SD
- 30 punktów straty w przypadku TDM
- 2 punkty straty w przypadku CTF
b) Aby przyznać klanowi walkower, należy zgłosić mail'owo adminowi ligi zainstaniałą sytuację w ciągu 2ch dni od daty wyznaczonej na mecz.
VI Przebieg meczu:
1) Mecz rozgrywany jest na dwóch mapach (jedna mapa klanu wyzywanego i jedna wyzywającego)
2) Klan wyzywający decyduje która mapa grana jest jako pierwsza.
3) Klan na własnej mapie ma prawo wybrać stronę po której chce zacząć mapę.
4) Klan może zagrać w niepełnym składzie (np. 3 on 5)
5) Mecz rozpoczyna się w ciągu 10 min od godziny wyznaczonej na pojedynek. (rozgrzewka, itp.)
6) Jeśli klan nie może zagrać w wyznaczonym terminie informuje o tym przeciwnika co najmniej godzinę przed godz. rozpoczęcia meczu.
a) mecz zostaje przełożony na najbliższy termin pasujący obu klanom
7) Bugi w grze (czyli niedopracowania mapy)
a) klan używający bugów zostanie ukarany stratą 1 rundy w meczu,
b) jeżeli po zwróceniu uwagi przez przeciwnika klan przeciwny dalej będzie używał bugów, może się liczyć z kolejną stratą rundy
c) po zakończeniu meczu trzeba się zwrócić do jednego z adminów ligi, aby mógł on stwierdzić wszystkie uchybienia
8 ) Używanie broni (strata rundy):
a) niedozwolone jest podnoszenie i używanie snajperki przeciwnika
b) niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednej snajperki na team
c) niedozwolone jest używanie bazooki
d) niedozwolone jest używanie FG42
e) niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego Lekkiego Karabinu Maszynowego (np. MG34) na team (dotyczy ligi COD: UO CTF)
f) w/w pkt tracą moc, jeśli klany ustaliły między sobą inaczej
9) Podkładanie bomby:
a) podkładanie bomby jest dozwolone w każdym miejscu (np. na czołgu, cysternie, itp.)
10) Przerwy taktyczne nie są dozwolone.
11) Jeśli podczas meczu któryś z graczy zmieni stronę i wejdzie do drużyny przeciwnika klan traci rundę na korzyść przeciwnika (podstawą do przyznania rundy będzie screen).
12) Jeśli jeden z graczy wejdzie na "spekta" podczas meczu, klan traci rundę na korzyść przeciwnika (podstawą do przyznania rundy będzie screen).
VII Zmiany zawodników:
1) Zmiany graczy mogą nastąpić tylko:
a) podczas zmiany stron
b) podczas zmiany mapy
c) w wyjątkowych przypadkach tj. kiedy gracz ma problem techniczny z grą (za wysoki ping lub lagi).
Jeśli nowy gracz nie ukazał się w czasie 5 min przeciwny klan może zażądać gry bez niego.
2) Jeżeli gracz ma problem techniczny z grą CL klanu może poprosić o 5 minut przerwy, które wystarczy, aby zrestartować system i wejść z powrotem do gry.
a) Każdy klan może poprosić max. o 2 przerwy na danej mapie (spowodowane problemami technicznymi jednego z graczy).
b) Po 2ch przerwach technicznych klan gra w osłabieniu do powrotu ich gracza
c) Jeżeli gracz nie może powrócić do gry, klan może wprowadzić do gry innego zawodnika
d) Jeżeli klan nie ma zawodnika rezerwowego gra mecz w osłabieniu
VIII Rundy i czas:
1) COD Search & Destroy:
a) 10 rund (axis i allies), co daje 20 rund na mapę i 40 na cały mecz.
b) Mecz rozgrywamy na modzie CB Open Cup (pam_mode opencup)
c) Mecz trwa 40 rund.
d) Mecz uznaje się za zakończony, gdy jeden z klanów wygra 21 rund.
e) Po uzgodnieniu obu stron, mecz może zostać rozegrany do 40 rund.
2)COD:UO Search & Destroy:
a) 10 rund (axis i allies), co daje 20 rund na mapę i 40 na cały mecz.
b) Mecz rozgrywamy na modzie Clan Base (pam_mode cb)
c) Mecz trwa 40 rund.
d) Mecz uznaje się za zakończony, gdy jeden z klanów wygra 21 rund.
e) Po uzgodnieniu obu stron, mecz może zostać rozegrany do 40 rund.
3) COD TDM:
a) Czas trwania jednej rundy to 15 minut.
b) gramy 1 rundę (axis i allies), co daje 2 rundy na mapę i 4 na cały mecz.
4) COD:UO CTF:
a) mecz trwania 60 min. co daje 15 min. na każdą ze stron na każdej mapie
5) COD 2 Search & Destroy:
a) 10 rund (axis i allies), co daje 20 rund na mapę i 40 na cały mecz.
b) Mecz rozgrywamy na modzie CB Open Cup (pam_mode opencup - 3 min.)
c) Mecz trwa 40 rund.
d) Mecz uznaje się za zakończony, gdy jeden z klanów wygra 21 rund.
e) Po uzgodnieniu obu stron, mecz może zostać rozegrany do 40 rund.
IX Serwer do gry:
1) Wymagania:
a) COD
- serwer w wersji 1.5
b) COD: UO
- serwer w wersji 1.51
c) COD 2
- serwer w wersji 1.2
2) Serwer na którym zostanie rozegrany mecz musi posiadać PB, aby wykluczyć podejrzenia o oszustwo. W innym przypadku skargi nie będą rozpatrywane.
3) Na serwerze, podczas meczu musi być włączona opcja "sv_pure 1" w celu wyeliminowania posiadania niestandardowych plików pk3 przez graczy.
X Admin ligi i konflikty:
1) Obecność adminów i sędziów na meczach:
a) Każdy klan ma prawo poprosić któregoś z adminów lub sędziów ligi o obecność na meczu i pilnowanie jego prawidłowego przebiegu.
b) Każdy sędzia ma prawo pojawić się na meczu bez zaproszenia przez klan, jednak musi poinformować o tym oba klany najpóźniej godzinę przed meczem.
c) Na meczu może przebywać maksymalnie dwóch przedstawicieli ligi (admin lub sędzia)
d) W razie konfliktu, dema z meczu przekazywane są adminiowi, nie ma obowiazku pokazywać ich przeciwnikowi.
e) Admin moze ale nie musi zarządzać wszystkich dem lub od wybranych zawodników
2) Zanim rozpocznie się mecz Admin serwera musi:
a) upewnić się, że oba klany są gotowe do gry.
b) Jeśli CL lub V-CL klanu mówi, że klan jest gotowy do gry oznacza to, że mówi on w imieniu całego klanu i można zacząć mecz.
c) Jeśli gra rozpocznie się, a któryś z członków klanu zostanie na spekcie klan ma prawo zażądać restartu mapy
3) Admin ligi może podjąć inną decyzję, niż ta wynikająca z regulaminu.
4) Konflikty:
a) Zgłoszenie następuje przez wypełnienie odpowiedniego formularza, który znajduje się na [link widoczny dla zalogowanych] w dziale "artykuły"
b) Konflikty zgłaszane przez GG nie będą rozpatrywane.
c) Błędne, złe wypełnienie zgłoszenia nie będzie brane pod uwagę.
d) Po otrzymaniu zgłoszenia admin powiadomi o tym zgłaszającego.
e) Admin ligi ma 7 dni na rozpatrzenie konfliktu od momentu potwierdzenia otrzymania zgłoszenia
f) W wyjątkowych sytuacjach, okres rozpatrywania konfliktu może się wydłużyć.
g) od decyzji admina nie ma odwołań
XI Postanowienia końcowe:
1) Kultura gry:
a) Nie przeklinaj
b) Nie wyzywaj członków klanu przeciwnika
c) Klan, który nie umie się zachować kulturalnie podczas meczu otrzyma punkt karny.
d) Obrażanie adminów, lub sędziów ligi będzie karane punktami karnymi, lub nawet w sytuacjach wyjątkowego "chamstwa" spadkiem do niższej ligi. Za złe zachowanie ustala się karę w wysokości 4pkt. karnych
2) Niestosowanie się do regulaminu skutkuje wyrzuceniem z ligi.
Regulamin by: hammer83 i Cobra
Copyright 2005-2006 hammer83 i Cobra
Regulamin jest częścią serwisu [link widoczny dla zalogowanych] i [link widoczny dla zalogowanych]
Kopiowanie całości lub fragmentów regulaminu, bez zgody autorów zabronione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|